Tractor
 
 امروز:
نسخه قابل پرينت    
     
 

اخبار

 
 

بازسازي و راه اندازي نيروگاه تراكتورسازي ايران


عليرغم محدوديتهاي پيش رو و همزمان با سال جهاد اقتصادي صورت پذيرفت:
 بازسازي و راه اندازي نيروگاه تراكتورسازي ايران
به همت متخصصين و كارشناسان فني شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران ، نيروگاه 10 مگاواتي شركت تراكتورسازي ايران كه سه سال بود به دليل اشكالات فني از مدار خارج شده بود ، بازسازي و وارد مدار توليد شد.
مهندس رامين ديانتيان مدير امور خدمات فني و انرژي شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران با بيان خبر مذكور افزود: اين نيروگاه به علت ايرادهاي متعدد، حدود سه سال بود كه از مدار خارج شده بود و براي راه اندازي و اورهال آن، كارخانه سازنده ، مبلغ 30 ميليارد ريال طلب مي نمود و اين موضوع با روحيه جهادي همكاران سازگاري نداشت.
وي گفت : پس از دو سال حتي اگر ما مي خواستيم مبلغ مربوطه را پرداخت نماييم ، آنها به دليل شرايط خاص از ارائه خدمات خودداري مي كردند.
 مدير امور خدمات فني و انرژي شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران اظهار داشت : با توجه به اينكه تراكتورسازي ايران داراي 2 نيروگاه 10 مگاواتي است و با خارج شدن يكي از آنها از مدار ، عملا" اين كارخانه با مشكل انرژي و توليد برق روبرو مي شد لذا  متخصصين شركت با حمايت مديريت عامل و اعضاي هيئت مديره، بر آن شدند تا بررسي روي بازسازي اين نيروگاه را در دستور كار خود قرار دهند كه در اين ارتباط ، كار مطالعاتي از فروردين ماه سال جاري شروع و پس از 2 ماه كار عملياتي به نتيجه مطلوب رسيد.
وي افزود : اين نيروگاه به همت همكاران سخت كوش در اوايل آذر ماه همزمان با هفته بسيج  ،  فعاليت مجدد خود را با موفقيت و بدون بهره برداري از نيروي انساني و توان فني خارجي آغاز نمود.
شايان گفتن است اين نيروگاه به علت ايراد ناشي از  ويبره بيش از حد مجاز توربين، از كار افتاده  بود كه با راه اندازي مجدد و بازسازي آن ، علاوه بر جلوگيري از خروج ارز و عدم ارسال قطعات اين نيروگاه به كشور سويس ، در زمان اجرا نيز صرفه جويي به عمل آمد.

بازگشت

 
 
 
محصولات
بکهولودر  
پمپ هيدروليك  
کلاچ  
تولید ابزار و قطعات  
ارائه انواع خدمات فني و انرژي  
تجهيزات هيدرومكانيكال سد  
تجهیزات سنگین صنعتی  
بخش پروژه
بخش کارفرما  
رؤسای پروژه ها  
بخش کارشناسان  
گزارش پروژه  
 
footer

Home   WebMail   Sitemap English Version
Design & Powerd By: www.raha20.ir           Hosted by : www.programminghost.com