Tractor
 
 امروز:
نسخه قابل پرينت    
     
 

اخبار

 
 

"پمپ هيدروليك" تراكتور اولين محصول توليد ملي در سال 1391


مدير عامل شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران در جمع بسيجيان اين شركت اعلام كرد:
ساخت تجهيزات هيدروليك تراكتور اولين محصول توليد ملي در سال 1391
  در راستاي نامگذاري سال 1391 به عنوان سال  "توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني" ، تجهيزات هيدروليك تراكتور كه پيش از اين از كشورهاي خارجي وارد مي شد به عنوان اولين محصول توليد ملي در شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران ساخته شد.
مدير عامل شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران در جلسه ماهانه بسيجيان شركت كه با موضوع روشنگري ترتيب يافته بود ، با اعلام اين خبر گفت : اين محصول از اول خرداد ماه سال جاري بصورت انبوه توليد و نياز تراكتورسازي ايران به آن برطرف خواهد شد.
مهندس حسن مطلب زاده با بيان خاطراتي از دوران جنگ تحميلي ، اثر بخشي اطاعت از فرماندهي در دوران دفاع مقدس و همچنين پيروي از دستورات رهبري را در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي مهم ارزيابي كرد و خاطر نشان ساخت : مقام معظم رهبري در پيام نوروزي امسال ، نقشه راه استراتژيك كشور را ترسيم نمودند كه در اين راستا تكليف توليد كنندگان ، صنعت گران ، مراكز آموزشي و علمي و ... براي محقق ساختن شعار سال دو چندان شده است.
وي با بيان اينكه شعار «ما مي توانيم» مسئوليت پذيري و خود باوري همگان را برانگيخته و موجب كاهش واردات و افزايش صادرات شده است ، گفت : توليد تجهيزات هيدروليك تراكتور در راستاي سياست خود كفايي و اقتصادي كردن توليد تراكتور توسط گروه صنايع تراكتورسازي ايران انجام گرفته و در تداوم اين حركت بسيجي وار هر سه ماه يكبار شاهد توليد محصولات جديد در شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران خواهيم بود.
وي افزود : با توليد تجهيزات هيدروليك ، علاوه بر اينكه از خروج ارز از كشور جلوگيري مي شود ، كار و سرمايه ايراني مورد حمايت قرار گرفته و اشتغالزايي بوجود مي آيد.
مطلب زاده حضور و نقش سازنده بسيج را در عرصه هاي فعاليتي كشور موثر و مفيد دانست و اضافه كرد : بسيجي در سنگر توليد هم  براي عملياتي نمودن شعار «توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني» تلاش مضاعف خواهد كرد تا  همگام با ساير اقشار مردم در تحقق آن سهيم باشد.
مدير عامل شركت خدمات صنعتي تراكتورسازي ايران در پايان با ذكر حديثي از امام جعفر صادق (ع) به اهميت ايجاد اتاق فكر در شركت اشاره كرد و گفت : تعداد اعضاي اتاق فكر نبايد محدود به چند نفر باشد بلكه كليه پرسنل بايد عضو اتاق فكر باشند و با توليد فكر جديد ، ايده پردازي و نوآوري در مسير توليد ملي و قطع وابستگي حركت نمايند تا رقابت پذيري توليدات و همچنين توليد محصولات جديد با ارزش افزوده بالا ميسر گردد. جلسه با برگزاري نماز جماعت پايان يافت.

 


بازگشت

 
 
 
محصولات
بکهولودر  
پمپ هيدروليك  
کلاچ  
تولید ابزار و قطعات  
ارائه انواع خدمات فني و انرژي  
تجهيزات هيدرومكانيكال سد  
تجهیزات سنگین صنعتی  
بخش پروژه
بخش کارفرما  
رؤسای پروژه ها  
بخش کارشناسان  
گزارش پروژه  
 
footer

Home   WebMail   Sitemap English Version
Design & Powerd By: www.raha20.ir           Hosted by : www.programminghost.com